Eng Рус Укр Головна сторiнка Про проект Ще новини
логiн     
пароль     


...

Rated by PING
 Для чого це?

Мільйони кілобайт інформації, що з'являються щодня в мережі, нагадують нам, що Інтернет усе більше стає відображенням нашого життя. Зараз "всесвітню павутину" сприймають, зокрема, як джерело первинної інформації, що є основою для аналізу практично необмеженої кількості найрізноманітнішої інформації. Сьогодні немає необхідності доводити переваги використання в роботі нових технологій і все-таки інформаційна насиченість кіберпростору створює певні труднощі в ефективному пошуку необхідної інформації.

За оцінками аналітиків компанії IDC, підприємство, яке використовує в роботі зі знаннями 1,000 співробітників, втрачає $48,000 щотижня або майже $2,5 мільйона щорічно через нездатність класифікувати, знайти і доставити необхідну інформацію кінцевому користувачу. Для великих корпорацій ця проблема є ще гострішою внаслідок того, що їм доводиться вирішувати питання ефективного обміну величезної кількості фінансової, технічної і маркетингової інформації між своїми співробітниками і партнерами, розташованими по всьому світу.

Пошук, збір і аналіз інформації допомагає сформувати цілісну картину досліджуваного явища, установити причиново-наслідковий зв'язок з іншими подіями. Аналіз відкритих джерел був і залишається основним способом збору необхідної інформації. Пошук серед таких джерел, збір матеріалів та їхня систематизація - насьогодні найпоширеніший і найоптимальніший за співвідношенням ціна/якість спосіб формування інформаційної бази для прийняття рішень у різних сферах людської діяльності.

Час, затрачуваний персоналом компанії на пошук і первинну обробку інформаційних потоків з використанням загальнодоступних пошукових механізмів, стає таким же, як і при пошуку традиційними методами, що значно знижує ефективність використання передових технологій, веде до істотного зниження рентабельності всього підприємства в цілому, підвищення його уразливості до факторів несумлінної конкуренції чи просто дискредитації. Варіантом вирішення проблеми ефективного пошуку інформації в режимі "реального часу" могли б стати вертикальні персоналізовані системи, орієнтовані на конкретну бізнес-діяльність компанії.

Щоденний моніторинг Інтернет з "УНІАН-Монітор" дасть змогу тримати руку на пульсі найсвіжіших ринкових подій за напрямками, які Вас цікавлять.

В результаті застосування пропонованих сервісів Ви отримуєте:

  • добірки новин, оглядів, статей і публікацій, в яких згадується компанія, бренд, персона, чи проблеми іншого об'єкта, моніторинг якого необхідний;
  • оперативні ринкові відомості та новини;
  • думки споживачів щодо компанії і продуктів у порівнянні з конкурентами;
  • публікації про конкурентів;
  • іншу інформацію щодо об'єктів, які цікавлять.

Мінімізація ризику можливості ухвалення непідготовленого рішення і можливих з часом фінансових витрат, автоматизація процесу моніторингу, створення потужної корпоративної бази даних, успішне управління інформацією та істотна економія часу - от ті деякі задачі, які завдяки нашому сервісу можна вирішувати вже сьогодні.


Украинская Баннерная Сеть
Разробка - Finport Technologies